A kutyák a világ legtüneményebb teremtményei. Isten ajándékai az emberek számára, azért születnek erre a földre, hogy megmutassák, mennyi szeretet, jóság és hűség létezik körülöttünk. Hűségesek (ami az emberre nem jellemző) és feltétel nélkük tudnak szeretni. A kutyánál csodàlatosabb élőlény a világon nincsen! Igazi jó barátaink, akik mindig ott vannak, ha szükségünk van rájuk és nem az alapján ítélnek meg bennünket, hogy mennyi pénzünk van, vagy milyen ruhákat hordunk. Az egyetlen "hibájuk", hogy nem tudnak halálunk napjáig velünk maradni, bár nekik mi, a gazdájuk jelentjük az egész életet. Igaz, hogy csak életünk egy részén tudnak elkísérni minket, de közben mi az ő egész életüket végigéljük. Sajnos egyszer vissza kell térniük a mennybe, és akkor senki sem szoborúbb a kutya családjánál. Bárcsak mindörökre velünk maradhatnának ezek az igazi kis angyalok! ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼ ♥ ☼

2021. november 1., hétfő

Fent vagyok a mennyben

 Fent vagyok a Mennyben, 

Felhők között csendben. 

Álmodba lopódzva, 

Melléd levackolva. 

Farkcsóválva, boldogan, 

'Csókot' hintek arcodra. 

Meghitt boldog évek, 

Mért értetek véget? 

Csillag szőtte fátylak, 

Többé sosem látlak...(?) 

De tudd, hogy mindég várlak, 

Az égbolt kapujában. 

Hisz te vagy az én mindenem, 

Édes gazdám... most ég veled. 

Felhő fonta vágyak,

Csakis terád várva, 

S majd öledbe gubózva, 

Boldog leszek újra.


Fent vagyok a Mennyben, 

Felhők között csendben. 

S bár pereg a homokóra, 

Én szívedbe begubózva, 

Boldogságra leltem. 

Hisz örökké hű szeretetért, 

Két karodban egyszer már szeretetre leltem. 

(Iván Magdolna)




Ma az angyallá változott Chilikénkre is emlékezünk 


és gyertyát gyújtunk a többi, szivárványhídon átkelt kisállatunkért, Zsüzsüért és Pepiért is. 






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése